Szukaj na tym blogu...

niedziela, 13 maja 2018

O blogu.

Hej! 

Jak można się domyśleć prowadzę bloga dla młodzieży, nastolatków. Na blogu będę umieszczała posty o:

Problemach, które niektórzy nastolatkowie mają, nie zrozumieniu przez innych, nie zaakceptowaniu przez rówieśników, tekstach na podryw, oznaki, że się mu/jej podobasz, riposty, moda, która jest obecnie na topie, gry, które na pewno zainteresują nie jednego maniaka komputerowego, spotkania młodzieży, o tym co dzieję się w internecie, o internetowej przyjaźni, o nagrywaniu na YT, muzyce, która jest na topie, o wadze, i wielu innych rzeczach.

Jeżeli to co wymieniłam Cię zainteresowało serdecznie zapraszam Cię do sprawdzania mojego bloga, na pewno znajdziesz coś dla Ciebie. :)

A teraz może trochę o mnie:

Nazywam się Sandra i mam 13 lat. Mieszkam na północy Polski. Czytam książki. Lubię muzykę RAP i POP. Jestem wysoką (173cm) blondynką o piwnych oczach. Z reguły na co dzień się uśmiecham jednak mam problemy.

ZAŁOŻYŁAM TEGO BLOGA SPECJALNIE DLA MŁODZIEŻY, JEDNAK JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ PO UKOŃCZENIU 18 ROKU ŻYCIA, NIE OBRAŻĘ SIĘ JEŻELI POCZYTASZ. MOŻE BĘDZIESZ MÓGŁ POMÓC SWOIM DZIECIOM, WNUKOM, SIOSTRZE LUB BRATU?

ZACHĘCAM DO CZYTANIA, BUŹKA *-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anoreksja

Anoreksja czyli inaczej jadłowstręt psychiczny jest poważną chorobą.  To zaburzenie odżywiania polegające na celowej utracie wagi. Jednocze...